Suntar background

POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH FIRMY SUNTAR SP. Z O.O.

Szanowni Państwo,
informujemy, że korzystając z naszych usług, powierzacie nam Państwo informacje, wśród których mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych.

SUNTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dba o Państwa prawo do prywatności i bezpieczeństwo powierzonych danych.

W niniejszej Polityce Prywatności znajdziecie Państwo nasze stanowisko w sprawie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o kliencie.

  1. Podstawowe definicje
    Administratorem Państwa danych osobowych jest SUNTAR Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie (33-100) przy ul. Marii Drozd 12, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie pod numerem KRS 0000095808, NIP: 873-10-03-891 Regon: 850326858, Kapitał Zakładowy: 50.000,00 PLN, uiszczony w całości (zwanej dalej Spółką). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na podany powyżej adres lub pod adresem email: adminRODO@suntar.plDane osobowe
    Wszelkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.Polityka – niniejsza Polityka przetwarzania danych osobowych.

    RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe przetwarzane przez Administratora.

  2. Sposób przetwarzania danych
    W związku z prowadzoną przez Spółkę działalnością gospodarczą przetwarzamy Dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym w szczególności z RODO.Zapewniamy przejrzystość przetwarzania Danych osobowych, w szczególności zawsze informujemy o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania (np. przy zawieraniu umowy sprzedaży towarów lub usług czy organizacji szkoleń).Dbamy o to, aby dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do realizacji wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.Przetwarzając Dane osobowe, zapewniamy ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony Danych osobowych podejmiemy odpowiednie kroki, w tym poinformujemy o takim zdarzeniu właścicieli danych w sposób zgodny z przepisami.
  3. Bezpieczeństwo danych
    W celu zapewnienia integralności i poufności danych wdrożyliśmy procedury umożliwiające dostęp do Danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Stosujemy rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby do tego uprawnione.Dodatkowo podejmujemy wszelkie niezbędne działania, by także Nasi podwykonawcy i inne podmioty współpracujące z administratorem dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa.Prowadzimy na bieżąco analizę ryzyka związanego z przetwarzaniem Danych osobowych i monitorujemy adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności wdrażamy dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
  4. Cele oraz postawy prawne przetwarzania danych
    Przetwarzając Dane osobowe zawsze dbamy o zapewnienie odpowiedniej podstawy prawnej przetwarzania, zgodnie z przepisami RODO. Można zapoznać się z dokładniejszym opisem podstaw prawnych przetwarzania Danych osobowych – odpowiednie informacje zamieściliśmy na końcu tego dokumentu.Korespondencja e-mail i tradycyjna
    W przypadku kierowania do nas, za pośrednictwem poczty e-mail lub poczty tradycyjnej, korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy, inną zawartą z nim umową lub w inny sposób niepowiązanej z jakąkolwiek relacją z administratorem, Dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.Podstawą prawną przetwarzania przez Spółkę danych jest prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do Klientów w związku z Naszą działalnością gospodarczą(art. 6 ust. 1 lit f RODO).

    Przetwarzamy jedynie Dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo zawartych w niej Danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana jedynie osobom upoważnionym.

    Kontakty telefoniczne / Video konferencje
    W przypadku kontaktu telefonicznego w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, dane osobowe mogą być wymagane jedynie w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszonej sprawy. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Spółki, polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonego problemu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

    W sytuacji kontaktu za pośrednictwem wideokonferencji, przebieg spotkania może być rejestrowany przy użyciu odpowiednich narzędzi. Informacja o rejestracji spotkania zostanie przekazana uczestnikom na początku rozmowy.

    Rejestrowanie rozmów może mieć miejsce w celu monitorowania jakości świadczonych usług oraz do celów archiwalnych. Dostęp do nagrań przysługuje wyłącznie osobom upoważnionym i zatrudnionym przez Spółkę.

    Monitoring wizyjny oraz kontrola wstępu
    W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia stosujemy monitoring wizyjny oraz kontrolujemy wstęp do siedziby spółki oraz na teren przez Spółkę zarządzany. Zebrane w ten sposób dane nie są wykorzystywane do żadnych innych celów.

    Dane osobowe w postaci nagrań z monitoringu oraz dane zbierane w rejestrze wejść i wyjść są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia oraz utrzymania porządku na terenie obiektu, oraz ewentualnie w celu obrony przed wysuwanymi wobec Spółki roszczeniami lub ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Spółkę.

    Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest niezbędność do realizacji Naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się na terenie zarządzanym przez Spółkę (art. 6 ust. 1 lit f RODO)

    Rekrutacja
    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym są zawsze przekazywane wraz z ogłoszeniem rekrutacyjnym. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych w ramach tzw. rekrutacji spontanicznej, oczekiwane jest przekazanie danych osobowych jedynie w zakresie określonym przepisami prawa pracy. Przekazywanie informacji w szerszym zakresie (np. zdjęć) nie jest wymagane i nie powinno mieć miejsca.

    W sytuacji, gdy przesłane dokumenty aplikacyjne zawierają dodatkowe dane wykraczające poza zakres wskazany przez przepisy prawa pracy, ich przetwarzanie będzie opierać się na zgodzie wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie tych dokumentów. Informacje, które nie są adekwatne do celu rekrutacji, nie będą wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.

    Dane osobowe są przetwarzane w przypadku:
    gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny, który jesteśmy zobowiązani wypełnić oraz niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art.6 ust. 1 lit c RODO).

    Gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna (np. umowa współpracy B2B, umowa zlecenie) – w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem umowy i w celu zawarcia oraz wykonania tej umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);

    przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa ani przez administrator, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby ubiegającej się o dane satnowsiko;stanowisko (art. 6 ust. 1 lit a RODO)

    weryfikacji kwalifikacji i umiejętności kandydata lub kandydatki oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest administratora prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość należytej weryfikacji kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy (art. 6 ust. 1 lit f RODO);

    ustalenia lub dochodzenia przez Spółkę ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec Spółki – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

    W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, istnieje możliwość jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed jej wycofaniem. W przypadku udzielenia zgody na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane osobowe są usuwane po upływie 12 miesięcy, chyba że zgoda zostanie wycofana wcześniej.

    Podanie danych w zakresie określonym w art. 22(1) Kodeksu pracy jest wymagane – w przypadku preferowania przez kandydata zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę – przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy, zaś w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną – podanie danych jest wymagane przez Spółkę.

    Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia danej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

    Szkolenia, warsztaty, event’y
    Organizacja działań Spółki wymaga aktywnego kontaktu z naszymi Klientami częścią działalności Spółki jest organizacja szkoleń, warsztatów oraz innych wydarzeń. Aby zorganizować i przeprowadzić te wydarzenia niezbędnym jest przetwarzanie Danych osobowych uczestników.

    Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych uczestników organizowanych przez Spółkę wydarzeń jest niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie uczestnika wydarzenia i w celu zawarcia oraz wykonania tej umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).

    Ponadto, ciążą na Spółce obowiązki prawne, wynikające z przepisów prawa w zakresie rachunkowości i podatków, jak również przetwarzanie Danych osobowych jest niekiedy niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na możliwości ustalania i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, które mogą być zgłaszane przeciwko Spółce (art. 6 ust. 1 lit c oraz f RODO)

    Dodatkowo, w niektórych i uzasadnionych przypadkach możemy prosić uczestników o podanie dodatkowych Danych osobowych. Wówczas przekazujemy odpowiednie informacje o przetwarzaniu danych zawsze w momencie ich pozyskiwania (np. w ramach formularza zgłoszeniowego na dane wydarzenie).

    Zbieranie danych w związku ze świadczeniem usług lub wykonywaniem innych umów. W razie zbierania danych dla celów związanych z wykonaniem konkretnej umowy, przekazujemy osobie fizycznej szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej Danych osobowych w momencie zawierania umowy lub w momencie pozyskania Danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne w celu podjęcia przez Spółkę działań na żądanie tej osoby, przed zawarciem umowy.

    W związku z zawieraniem umów handlowych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, pozyskujemy od administratora kontrahentów / klientów dane osób zaangażowanych w realizację takich umów (np. osób uprawnionych do kontaktu, składających zamówienia, wykonujących zlecenia itp.). Zakres przekazywanych danych jest w każdym wypadku ograniczony do stopnia niezbędnego dla wykonania umowy i zazwyczaj nie obejmuje innych informacji niż imię i nazwisko oraz służbowe dane kontaktowe.

    Takie dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umowy oraz prawnie uzasadnionego interesu Spółki oraz prawnie uzasadnionego interesu kontrahenta, polegającego na umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy obu stron (art. 6 ust. 1 lit b oraz f RODO).. Takie dane mogą być ujawniane osobom trzecim zaangażowanym w realizację umowy, a także podmiotom uzyskującym dostęp do danych w oparciu o przepisy z zakresu jawności informacji publicznej oraz postępowań prowadzonych w oparciu o prawo zamówień publicznych, w zakresie przewidzianym przez te przepisy.

    Dane przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji powyższych interesów oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów.

    Zbieranie danych w innych przypadkach
    W związku z prowadzoną działalnością zbieramy Dane osobowe także w innych przypadkach – np. poprzez budowanie i wykorzystywanie trwałych wzajemnych kontaktów biznesowych podczas spotkań biznesowych, na wydarzeniach branżowych czy też poprzez wymianę wizytówek – w celach związanych z inicjowaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych.

    Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku prawnie uzasadniony interes, polegający na tworzeniu sieci kontaktów w związku z prowadzoną przez Spółkę działalnością (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

    W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu prowadzimy również działania marketingowe – szczegółowe informacje w tym zakresie są dostępne pod linkiem – Polityka prywatności & Prawo komunikacji elektronicznej. Dane osobowe zebrane w takich przypadkach przetwarzane są wyłącznie w celu, dla jakiego zostały zebrane.

  5. Odbiorcy danych
    W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania Danych osobowych, dane te są ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu komputerowego, podmiotom świadczącym usługi prawne lub księgowe, kurierom, agencjom marketingowym czy rekrutacyjnym.Ponadto, mamy prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących osób fizycznych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  6. Przekazywanie danych poza EOG
    Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu przekazujemy Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;

    w razie przekazywania danych do USA – współpracę z podmiotami uczestniczącymi w programie Tarcza Prywatności (ang. Privacy Shield) zatwierdzonym decyzją Komisji Europejskiej. Zawsze informujemy o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

  7. Okres przetwarzania danych osobowych
    Okres przetwarzania przez administratora Danych osobowych zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie Naszego uzasadnionego interesu (np. ze względów bezpieczeństwa), dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.Okres przetwarzania danych może zostać przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
  8. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Osobom fizycznym, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie przekazujemy osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie przekazujemy kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;prawo do sprostowania – jesteśmy zobowiązani usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;

    prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać od administrator usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

    prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania przestajemy wykonywać operacje na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);

    prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – wydajemy dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po administratora stronie, jak również wskazanego podmiotu;

    prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu Danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;

    prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

    prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;

    prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, osoba fizyczna może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Zgłaszanie żądań związanych z realizacją praw.
    Żądanie dotyczące realizacji praw Podmiotów danych można zgłosić: w formie pisemnej na adres:
    SUNTAR Sp. z o.o. ul. Marii Drozd 12, Tarnów 33-100
    drogą elektroniczną na adres e-mail: adminRODO@suntar.pl

    Jeżeli nie będziemy w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwrócimy się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.

    Żądanie może zostać zgłoszone osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (np. członka rodziny). Ze względu na bezpieczeństwo danych zachęcamy do posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego radcę prawnego bądź adwokata, co istotnie przyspieszy weryfikację autentyczności żądania.

    Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu informujemy wnioskodawcę o przyczynach tego działania.

    W przypadku, w którym żądanie zostało skierowane do administratora elektronicznie, odpowiedzi udzielamy w tej samej formie, chyba że wnioskodawca zażądał udzielenia odpowiedzi w innej formie. W innych przypadkach odpowiedzi udzielamy pisemnie. W przypadku, gdy termin realizacji żądania uniemożliwia udzielenie odpowiedzi drogą pisemną, a zakres danych wnioskodawcy przetwarzanych przez administrator umożliwia kontakt drogą elektroniczną, odpowiedzi udzielimy drogą elektroniczną.

    Przechowujemy informacje dotyczące zgłoszonego żądania oraz osoby, która żądanie zgłosiła, w celu zapewnienia możliwości wykazania zgodności oraz w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń podmiotów danych. Rejestr żądań przechowujemy w sposób zapewniający integralność i poufność zawartych w nim danych.

  9. Zmiany w Polityce Przetwarzania Danych Osobowych
    Polityka przetwarzania danych osobowych może podlegać aktualizacjom w celu dostosowania jej do obowiązujących przepisów prawa lub zmian w procesach przetwarzania danych. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej wraz z datą ich wejścia w życie. Zalecane jest regularne zapoznawanie się z treścią polityki w celu uzyskania aktualnych informacji dotyczących sposobu przetwarzania danych osobowych. Aktualna wersja Polityki obowiązuje od dnia: 31.01.2024Podstawa prawna przetwarzania Danych osobowych
    Artykuł RODO
    Zgoda osoby fizycznej
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    Niezbędność przetwarzania do wykonania umowy zawartej z osobą fizyczną lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    Niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
    art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    Niezbędność przetwarzania do realizacji do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO