
Współpraca z nami to gwarancja realizacji najbardziej wymagających projektów ICT
Nasza kultura
O naszym Zespole myślimy jak o grupie profesjonalnych sportowców.
Staramy się współpracować z najlepszymi graczami na jakich nas stać i oczekujemy,
że będą pomagali nam sięgać po najwyższe trofea.
W naszym rozumieniu biznes to 30% kompetencji specjalistycznych i 70% kompetencji społecznych.
Odpowiednia postawa oraz mentalność Pracowników to dzisiaj kluczowa zmienna stojąca za sukcesem lub porażką organizacji.
Mentalność jest tak samo istotna dla sukcesu, jak inne atrybuty (wykształcenie, doświadczenie,
czy kompetencje techniczne).
Chcemy aby nasi Pracownicy szybko dostosowywali się do zmian biznesowych, nowych strategii i taktyk.
Muszą być odporni na porażki i przegrane.
To mentalność oddziela efektywnych Pracowników od reszty – pragnienie, by być najlepszym i wygrywać.
To dążenie motywuje ich do stałego podnoszenia kompetencji i podejmowania nowych wyzwań.
Od 30 lat kierujemy się wewnątrz organizacji prostymi i niezmiennymi wartościami;
Wspieramy się nawzajem, wewnętrz i na zewnątrz organizacji tworzymy jedność,
jesteśmy wobec siebie lojalni, ufamy sobie i działamy odpowiedzialnie.
Staramy się również otaczać osobami, które reprezentują określony zestaw cech;
Zdolność podejmowania decyzji
Biznes IT to dynamiczna dziedzina, która wymaga od naszych Pracowników ciągłego podejmowania
decyzji w krótkim czasie. Oczekujemy zdolności do szybkiej oceny sytuacji, przewidywania ruchów klientów i konkurencji.
Umiejętność wybierani najlepszej opcji pod presją czasu wynika bezpośrednio z mentalnej zwinności
i profesjonalnego przygotowania.
Zdolność do radzenie sobie z presją
Nasza branża charakteryzuje się dużą dynamiką, presją czasu oraz częstym szumem komunikacyjnym.
Zdolność do zarządzania presją, utrzymania koncentracji i wydajności
wynika z siły mentalnej.
Odporność
Praca w branży IT jest pełna niespodzianek, niepowodzeń i często krytyki.
Odporność psychiczna pozwala podejmować wyzwania zachowując pozytywne nastawienie.
Chęć uczenie się i adaptacja
Biznes IT to ciągle zmieniająca się gra. Organizacje stale aktualizują taktyki biznesowe,
a Pracownicy muszą dostosowywać do tych zmian swoje umiejętności.
Wymaga to silnych zdolności poznawczych i gotowości do nauki i rozwoju.
Współpraca w zespole
Kompetencje społeczne, odgrywają ogromną rolę w naszym biznesie.
Zdolność Pracowników do komunikowania się, wzajemnego zrozumienia i współpracy jako zespół buduje
różnicą między zwycięstwem a porażką. Obejmuje to również zrozumienie różnych kultur organizacyjnych
i środowisk biznesowych.
Wiara w siebie i determinacja
Pewność siebie wpływa na gotowość Pracownika do podejmowania ryzyka, wiary w swoje umiejętności
i dążenia do wygranej. To wewnętrzne przekonanie często odróżnia wyjątkowych Pracowników od przeciętnych.
Staramy się motywować naszych Pracowników do osiągania celów, o których inni tylko marzą.
Umiejętność samoorganizacji
Wyznaczanie jasnych celów, zarówno krótkoterminowych, jak i długoterminowych utrzymuje
Pracowników na właściwej drodze do realizacji ich ambicji.
Jeżeli Takie podejście Ci odpowiada i chcesz podjąć nowe wyzwania zawodowe daj nam znać.